חיפוש

EN

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טינג – חשיבה יצירתית רב תחומית

מעניין? שתפו:

משחק לפיתוח מחשבה חדשנית לפתרון בעיות בהתאם ל 17 היעדים הגלובליים של האו"ם

מטרת הכלי לעזור לכולנו לאמץ חדשנות, תפיסת עולם גלובלית ולהכין את עצמנו ואת הדור הצעיר לענות על אתגרים חברתיים סביבתיים תוך עבודה עם רבדים רגשיים והתנהגותיים, יצירתיות בדפוסי החשיבה.

המשחק מציע פתרונות "יזמיים"/"חדשניים" לסיטואציות אקראיות שישלפו תוך כדי המשחק ויאפשרו לכל משתתפ/ת אינסוף אפשרויות של תהליכי התבוננות, הרחבת מודעות, היכרות, שיח, ביטוי, משחק, דמיון, יצירה, גיבוש ועוד. במהלכו, משולבים אתגרים מתחומי דעת שונים: תחבורה, אקולוגיה, חברה, שיוויון מגדרי, דיגיטל ומדיה, IOT (האינטרנט של הדברים) ועוד חיבורים של שלל תחומים בהתנסות חוויתית של המשתתפים, לטובת החינוך ליזמות, קיימות ולטיפוח חשיבה יצירתית.

המשחק דורש עבודה משותפת שמייצרת שיתופי פעולה וחשיבה קולקטיבית של המשתתפים, שמשפרים את החוסן הקהילתי והשותפות – שני גורמים קריטיים ביצירת שינוי.

שם הארגון: קהילת SDG ישראל

הקהילה הישראלית של הSDG –  יעדי האו"ם לפיתוח בר קיימא

מטרתנו היא להביא את ישראל למשחק העולמי, ולהראות את היכולת של מדינת ישראל בחדשנות ומציאת פתרונות לבעיות עולמיות. אנחנו מקדמיםהנגשת ידע, כלים, חיבורים ורשת של מומחים ובעלי עניין במקום אחד ומייצרים כוח לשינוי, כדי לקדם את יעדי הקיימות מישראל דרך רבגוניות ובשותפות.חשוב לנו לקדם ולהנגיש תודעה גלובאלית שמשלבת את הקהילה העסקית, בני הנוער והצעירים, והקהילה החברתית-סביבתית – שלושת אלו יחד הם הערך הייחודי שמאפשר שינוי עמוק ומשמעותי.

מציגי הכלי: שרון גל-אור וקרן-אור רוזנר

מיילים:[email protected] + [email protected]

פייסבוק:https://www.facebook.com/groups/SDGIsrael/

רק עוד רגע מזמנך,
הכדור זקוק לך

למרכז השל נסיון של מעל ל-20 שנה בהכשרות וקורסים פורצי דרך לרשויות מקומיות, משרדי ממשלה והציבור הרחב

לא מצאת את הקורס שמתאים לך? נשמח מאד לעזור לך למצוא אותו