חיפוש

EN

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרכז השל לקיימות (ע"ר) מחפש:
חבר/ת צוות לריכוז הפקה, לוגיסטיקה ותפעול, במסגרת פרויקט תבל ותכנית הבכירים תבל

מעניין? שתפו:

שינוי האקלים הוא האתגר המשמעותי ביותר שעומד בפני האנושות במאה ה-21. שינוי זה הינו קריאת השכמה הדורשת בחינה מעמיקה של המערכות החברתיות שלנו, ובתוכן מערכת החינוך. איך מערכת החינוך כיום תורמת לאתגר משבר האקלים? להבדיל, איך מערכת החינוך יכולה לקדם חברה משגשגת של נשים ואנשים, קהילות, כלכלות ומערכות אקולוגיות? אלו פעולות ניתן לעשות כבר היום בשדה החינוך כדי לתמוך במעבר הוגן ומהיר לכלכלה ולתרבות משגשגות ודלות פחמן?

אלו השאלות המארגנות של פרויקט תבל שפועל בשנתיים האחרונות במרכז השל לקיימות, בשיתוף משרד החינוך ושותפים נוספים. הפרויקט כולל תכנית בכירים/ות, מעבדה יישומית וקהילת בוגרים. 

אנו מחפשים חבר/ת צוות שתהיה אחראית על תחום הההפקה, לוגיסטיקה ותפעול, וי/תרכז את תכנית תבל.

אם שדה פעולה זה מדבר אליך, אם את/ה מאמינ/ה בשינוי חברתי באמצעות הזירה החינוכית, אם יש בך את התשוקה והמוטיבציה לקדם שינוי מערכתי במערכת מורכבת כמו מערכת החינוך, ואם את/ה עפ/ה על לגרום לדברים לקרות ולקרות טוב – ייתכן והמשרה הזו היא בשבילך.

אבל רגע. לא מדובר רק ב"משרה". במרכז השל אנחנו מחפשים/ות חברות למסע משותף של קידום פרדיגמת הקיימות, לקשר ארוך, לא לתחנה קצרה בדרך. בצוות, אנחנו מעודדים תהליכי התפתחות, יזמות והשתנות, כי אנחנו מאמינים שכשאנחנו משגשגים, הארגון משגשג וההשפעה שלנו בעולם גוברת. אנחנו מתנהלים כארגון מבוסס אמון (ניתן לצפות בוובינר זה) – ארגון המבוסס על אחריותיות, עצמאות, יצירת מעגלי עבודה משותפים (צוותי עבודה) וכמובן, אמון. אופן התארגנות שכזה הוא מאתגר ודורש הסתגלות, מאמץ ורצון לשנות ולהשתנות. הוא דורש השקעה ביחסים בין אישיים ובעבודה נעימה בצוות. לשגשג כבר אמרנו?

אז מה אנחנו מחפשים מעבר לחיבור לפרויקט, ולרוח ואופן הפעולה הארגוני? כדאי מאד שיהיה חיבור לתפיסת הקיימות (לאו דווקא "סביבה"), היכרות עם מגוון שדות תוכן ופעולה (יתרון). כאן למטה תראה/י פירוט של דרישות התפקיד והפעולות הנדרשות במסגרתו.

*הפניה מיועדת לכל המגדרים.


מטרות התפקיד:

  • תכלול וביצוע פעולות בתחומי הפקה, לוגיסטיקה, תפעול ואדמיניסטרציה בפרויקט תבל בכלל ובתכנית הבכירים תבל בפרט.
  • עיצוב חוויית המשתתפים/ות בפעילויות פרויקט תבל בהקשרי הפקה ואדמיניסטרציה.
  • חברות בצוות פרויקט תבל וסיוע במימוש פוטנציאל ההשפעה שלו בשדה החינוך.


מה תעשה/י במסגרת העבודה?

  • השתלבות בצוות מרכז השל לקיימות ובצוות פרויקט תבל.
  • תפקידי הפקה, תיאום ולוגיסטיקה בפרויקט תבל:
    • תכלול, ביצוע ואחריות על משימות מגוונות בתחומי הפקה, לוגיסטיקה, תפעול ואדמיניסטרציה – סמינרים ואירועי יום מרובי משתתפים כגון ימי הכשרה, כנסים מסוגים שונים, וובינרים, מפגשי שיא ועוד.
    • עבודה עם ספקים – אחריות על תהליכי בחירה והתקשרות עם ספקים לוגיסטיים כגון, מקומות אירוח ולמידה, קייטרינג, בתי דפוס, גרפיקה וכו', בהתאם לצרכי פרויקט תבל (קבלת הצעות מחיר, בחירה, חוזים, ביצוע תשלומים),  
    • אחריות על ריכוז וטיפול בכל חשבוניות ספקי הפרויקט ועבודה במערכת Monday, מעקב ועדכון תקציב ותזרים באקסל, טיפול בגבייה וכדומה.
    • אחריות על זימונים של פגישות וסדירויות, כולל תיאום לו"זים, שריון חדרים, לינקים של זומים, תזכורות וכו'.
    • ניהול, עיצוב והדפסת חומרים גרפיים לפי תיק מותג הפרויקט, עבודה עם מעצבים חיצוניים לפי צורך.
    • תחזוקת אתר אינטרנט פרויקט תבל.
  • ריכוז תכנית הבכירים תבל:
    • הערכות לוגיסטית והפקתית לכלל מפגשי התכנית בהיבטים שהוזכרו לעיל: איתור מקום והזמנת כיתה / אולם, חדרים, סידור ישיבה, צרכים טכניים, ארוחות ועוד.
    • עריכה והפקה גראפית של חומרים לצרכי התכנית.
    • תפעול אתר התכנית – העלאה של סילבוס, מאמרים, הודעות, משימות ועוד לשימוש משתתפי התכנית. 
    • אדמיניסטרציה ותקשורת מול מועמדים ומשתתפים בשלבי המיון הקבלה וההשתתפות בתכנית, לרבות הכנה לנסיעה לחו"ל. 
    • הפקת סיור לימודי באנגליה-שומאכר קולג': אחריות על הקשר עם נציגות שומאכר, התניידות, ארוחות, היבטי כשרות ומתן מענה תוך כדי לצרכים המשתנים.
    • השתתפות בישיבות למידה והערכות למפגשי התכנית – התאמה לוגיסטית, ולקיחת חלק בעשייה בהתאם לצרכים ולדגשים משתנים.


כישורים וניסיון נחוצים:

  • ניסיון מעשי הניתן להוכחה בהפקה, תפעול ולוגיסטיקה – חובה.
  • שליטה בעבודה עם יישומי גוגל – (Docs, Sheets, Slides…) ומיקרוסופט (וורד, אקסל, PPTX…).
  • תקתקנות, סדר וארגון, גמישות, תגובה מהירה, מציאת פתרונות יצרתיים למשימות הפקה וחשיבה על הפרטים הקטנים, שימוש אופטימלי בתקציב נתון.
  • יצירתיות וטאצ' עיצובי/אמנותי, ויכולת להפוך דברים ליפים ומעולים, גם בהפקה וגם בשימוש בתוכנות עיצוב (קנבה למשל).
  • היכרות עם תפיסת העולם של קיימות (Sustainability).
  • יכולת ניהול קשרים אישיים משמעותיים (בצוות ובפרויקטים), אחריותיות, עצמאות ונדיבות בין אישית. 
  • יכולת הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, עברית ואנגלית – חובה.
  • ידיעת השפה הערבית – יתרון.
  • פתיחות ויצירתיות מחשבתית, פרואקטיביות ויכולות ניהול עצמי.
  • פניות וזמינות – רוב העבודה נעשיית בין 9:00 ל-16:00 במקביל לחברי הצוות האחרים. העבודה משלבת עבודה מהבית, מהמשרד ונסיעות ופגישות ברחבי הארץ.
  • הזדהות עם ערכי הארגון. 
  • בוגר/ת תכניות מרכז השל – יתרון.
  • ניסיון בעיצוב ועבודה עם קנבה – יתרון.
  • חיבור לעבודה בארגון מבוסס אמון – אחריותיות, יוזמה, מעשיות, עבודה ויצירה משותפים ולצידם אמפתיה, פרגון ונכונות להתנסות באופני עבודה חדשים.
  • מוטיבציה להשתייך לפרויקט בצמיחה, רצון לחולל שינוי ביחס לחינוך / סביבה.
  • רשיון נהיגה ורכב – יתרון.


תנאי המשרה:

  • היקף המשרה: 80/100% משרה.
  • תחילת עבודה מיידית.
  • מיקום: עבודה משולבת מהבית, מהמשרד בתל אביב ובאתרי המפגשים של התכנית.


תהליך המיון לתפקיד:

  • מילוי טופס מועמדות זה, הכולל הגשת קורות חיים, תמונת פרופיל ומענה למספר שאלות. 
  • מועמדים/ות מתאימים/ות יתבקשו לשלוח פרטי שני ממליצים/ות ולאחר מכן יוזמנו לשני ראיונות, הראשון מקוון והשני פיזי. 
  • תשובות ינתנו בהקדם ובכפוף ללוח הזמנים ולאילוצי צוות המיון.

בהצלחה! 

צוות מרכז השל לקיימות.


לכל הפרטים >


להגשת מועמדות >

רק עוד רגע מזמנך,
הכדור זקוק לך

למרכז השל נסיון של מעל ל-20 שנה בהכשרות וקורסים פורצי דרך לרשויות מקומיות, משרדי ממשלה והציבור הרחב

לא מצאת את הקורס שמתאים לך? נשמח מאד לעזור לך למצוא אותו