לפתיחת המסמך

פרק ט', חינוך לקיימות: חזון ומעשה (המקראה)

דר' ג'רמי בנשטיין הוא בין מייסדי של מרכז השל, וניהל את תכנית העמיתים של המרכז במשך חמש-עשרה שנה. ג'רמי בעל תואר שני בלימודי יהדות, ודוקטוראט באנתרופולוגיה. הוא מלמד אתיקה סביבתית באוניברסיטת תל אביב, ועוסק בהיבטים התרבותיים, הדתיים, והחברתיים של הקיימות. ג'רמי ערך את שתי המקראות של מרכז השל: "מקום למחשבה" ו"קיימות: חזון, ערכים, יישום".
46

החינוך לקיימות מבקש לסייע לנו ולתלמידנו לחתור לתרבות בת קיימא. זהו חינוך המשלב שדות אוריינות שונים – אוריינות אקולוגית, אזרחית, מדעית וחברתית. זהו חינוך שמבקש לבחון בביקורתיות בריאה את המערכות סביבנו ולתת לתלמידים את הכלים לפעול כאזרחים תורמים לחברה ולסביבה בה הם חיים. מאמרי פרק זה מנסים לנסח מעין מניפסט חינוכי, הממשיג את האתגר והחינוכי ונתיבים להשגתו.

מקורות המאמרים

חזרה לעמוד ראשי מקראה – "קיימות: חזון, ערכים, יישום"

מעניין? שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תכנים נוספים שעשויים לעניין אותך